Reklama na internetu a soc. sítích
Reklama na Internetu patří mezi třetí nejvyužívanější způsob reklamy hned po televizní a novinové reklamě. Jaké jsou její největší výhody z pohledu inzerenta?
- Velký dosah a přesné cílení – na Internetu je možné oslovit nejen velký počet uživatelů, ale reklamu je možné zacílit přímo na konkrétní část trhu (například dle bydliště, věku, nebo zájmu zákazníka).
- Relativně nízké náklady – internetová reklama stojí mnohem méně, než například celostránková reklama v deníku či magazínu. Účinek - posuzován čistě podle zásahu - je však mnohdy mnohem vyšší.
- Možnost reakce – reklamy mohou přímo reagovat na příliv zákazníků. Dle potřeby je možné je kdykoli upravit, nebo zastavit. Reklama v televizi, tisku nebo rádiu tak pružně reagovat nemůže.
- Podrobná analýza – počítadla nabízí přehled o tom, kolikrát se reklama již zobrazila, kolik lidí na ni kliklo a cílové stránce třeba objednalo zboží. Zároveň je možné zjistit i detailnější informace o tom, co přesně zákazníci hledali, či z jakých webů přišli.
- Možnost oslovení konkrétního zájemce – lidé na Internetu vyhledávají vše, co je zajímá, či co aktuálně potřebují. Některé reklamní systémy na to umí reagovat a cíleně nabízí inzerci na produkty, které souvisí s obsahem, které konkrétní uživatel vyhledává a navštěvujeReklama na Internetu patří mezi třetí nejvyužívanější způsob reklamy hned po televizní a novinové reklamě. Jaké jsou její největší výhody z pohledu inzerenta?
Neváhejte ani vteřinu, internet nikdy nespí.